Об'ємний пневмопресинг Uncategorized Творчі принципи Ігоря Таршинова

Творчі принципи Ігоря Таршинова

Ігор Вікторович Таршинов (1943-2013) – заслужений винахідник СРСР. Роботи Ігоря Вікторовича захищені 20 авторськими свідоцтвами СРСР (голографія, фіксація оптичної інформації) та 45 патентами України (пневмокомпресійна терапія). У 1995-2013 рр. винахідник взяв участь у більш ніж 130 конференціях (в середньому 1 публікація за 2 місяці).

 

На межі 1990 – 2000 рр. Ігор Вікторович організував майданчик для міждисциплінарних семінарів. Поступово сформувався гурт з більш ніж 30 дослідників, які могли винести свої досягнення, задуми, наукові новини на обговорення людей зі схожим бекграундом і цінностями, але з інших професій.

 

Ігор Вікторович почав вивчати медицину шляхом самоосвіти у 47 років, у 55 років спілкувався з лікарями на рівних, а у 61 рік почав викладати медицину.

Ніколи не пізно засвоїти щось нове.

 

Будь на рівні співрозмовників. Не бійся бути простим і зрозумілим, це не зробить твої меседжі тривіальними.

Не ховайся від запитань та дискусій, зберігай відкритість та доступність для будь-кого, хто хоче спілкуватись з тобою, не суди про співрозмовника за його статусом.

 

Команда краща за соліста. Ігор Вікторович вмів створити обдарованим людям умови для роботи разом з ним. Більшість його розробок фактично були колективними.

Але колектив кращий за команду. Відсів працівників відбувався природньо, комфорт взаємодії важив більше за компетентність. Власний ентузіазм та цікавість людини змусить її розвиватись оптимальним для неї шляхом навіть попри перешкоди.

 

Простота рішення як ознака його оптимальності. Тактика простих рішень (не робити зразу щось велике, складне, доконане; ускладнювати систему поступово, шарами): просте рішення не вирішує проблему, «не ставить крапку», тому творчий процес не припиняється, набуває характеру конвеєра ідей.

 

«Спробуйте». Критика ідей, упереджене заперечення, сумнів – то найгірше. Не кажи ідеям «ні». Кожен задум варто реалізувати, чи то заради очікуваного результату, чи іншого непередбаченого результату, чи хоча б заради процесу, який дасть досвід і базу для інших ідей.

 

Не висловлюй незрілу думку, не обмірковуй її на людях. Ідея шукає придатну голову, і це може виявитись голова твого консультанта, а не твоя.

 

Ділись ідеями, які не розроблятимеш сам. Консультуй, співпрацюй.

Відпускай ідеї, які вже відбулися. Плагіат – це безкоштовна реклама. Плагіат це епідемія ідеї, він слугує поширенню ідей і інформаційному впливу автора. Плагіатор вкрав лише продукт як «чорну скриню», яку він не може удосконалити. Автор розвиватиме, оновлюватиме продукт, що зрештою викаже справжнє авторство.